poniedziałek, 21 listopada 2016

Haul kosmetyczny z ostatnich miesięcy ...

Witam  :)
Wracam po bardzo, bardzo długiej przerwie. Mam nadzieję że będę dodawać posty regularnie, ostatnimi czasy mam mało czasu .
Dzisiaj chcę Wam pokazać moje zakupy kosmetyczne z ostatnich miesięcy z większości z nich jestem na prawdę bardzo zadowolona, dobre kosmetyki za dobrą cenę :)

Na początek podkłady .
1 .HD LIQUID COVERAGE - Słyszałam że ciężko go dostać w Polsce , szybko jest wyprzedawany , ja natomiast mieszkam w Niemczech i tutaj jest go pod dostatkiem , bynajmniej w mojej okolicy :)
Jak dla mnie jest super - krycie, długotrwały, i w ogóle nie czuje że coś mam na twarzy, jest taki lekki - duży +.
 2. FIT ME od Maybelline : Używałam go dopiero kilka razy na dodatek mieszając z innym z racji że kupiłam za ciemny odcień :/ Chyba tester różnił się od oryginału bo w drogerii wydawał się idealny a w domu efekt maski :(
3. Rimmel Lasting Finish - super, super , super ! Trwały , super kryje niedoskonałości i na dodatek za małą cenę, czego chcieć więcej :)
4. Lirene - fluid matujący , za dużo o nim nie mogę napisać bo użyłam go może z 2 razy .



Następnie przedstawię Wam pudry:
1. Rimmel Lasting Finish : Skusiłam się na niego po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii . Nie zawiódł mnie ! Spisuje się na + , nie zmienia koloru podkładu , matuje i długo się utrzymuje . Po kilku godzinach makiijaż wygląda jak świeżo zrobiony :)
2. Wet n wild - Coverall : z tą marką spotkałam się pierwszy raz. Tania i dobra firma !
A na dodatek NIE TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH !! To dla mnie bardzo dużo znaczy , gdyby było mnie stać na pewno kupowałabym tylko takie kosmetyki ale niestety niektóre z nich są bardzo drogie ...
3. Puder bambusowy od ecocera - dopiero zaczynam z nim przygodę :)



Co nie co do brwi - moi ulubieńcy :)
1. Puder do brwi od Golden Rose , myślałam że będę musiała poprawiać po kilku godzinach a tutaj szok ... Trzyma się od rana do wieczora , serio ! Cena i trwałość na + na dodatek duży wybór kolorów.
2. Żel do brwi od Giordani ( Oriflame ) Bardzo długo utrzymuje brwi w jednym kształcie , tak jak je 'uczesze' tak pozostają przez wiele godzin. Nie wiem jaka jest regularna cena , ja go kupiłam na promocji za 10 zł więc grosze jak na taki produkt :)
3. Wibo brows Concealer kredka do korygowania kształtu brwi
Wibo rozświetlacz pod łuk brwiowy .


Pomadki i błyszczyki :

 Golden rose <3
 Essence <3
 Wet n wild, essence, p2 :)

Golden rose <3

Jak widać zakochałam się w golden rose <3 Ta cen , ta trwałość , te kolory achhh <3
Na temat pomadek powiem tyle że z wszystkich jestem zadowolona, jedne trzymają się mniej inne dłużej ale to taka mała różnica :)

___________________________________________________________________________
1. Rozświetlający korektor od wibo , krycie średnie ale za to naprawdę rozświetla , twarz wygląda na taką świeżą, promienną :) Dozownik na plus , 'wykręcamy' tyle produktu ile chcemy :)
2. Eyeliner od wet n wild . Cena ok 16 zł , kolor jest na prawdę czarny , wygodna końcówka/pędzelek no i długotrwały :)




Cudeńka <3
1. Paletka czekoladka od I<3makeup .Jestem nią zachwycona , to opakowanie jest takie słodkie <3
Kolorki idealne, chyba każda z nas znajdzie w niej kolor dla siebie :)  Aktualnie ulubiona i najczęściej używana paletka <3
2. Paletka od Sleek Oh so special , za taką cenę i pigmentacje duży + ! Warto mieć choć jedną paletkę z tej firmy w swojej kolekcji . Ja posiadam 3 paletki i z każdej jestem zadowolona, minimalnie się obsypują ale mi to nie przeszkadza :)
3. Pigmenty od Wet n wild - czyż nie są piękne ?
Pigmentacja naprawdę mocna , kolorki piękne , można z nich wyczarować piękny wieczorowy makijaż , utrzymują się cały dzień ! Polecam !





Poniżej baza pod cienie, jest rewelacyjna !
 Tusz do rzęs od wet n wild , pogrubia rzęsy , a to białe maleństwo to takie małe włoski które przyklejają się do naszych rzęs dzięki czemu są dłuższe :D


Na koniec pokażę Wam moje królestwo, które zrobił dla mnie mój mąż <3
Własnymi rękoma zrobił mi toaletkę od zera ! Każdą deskę wycinał sam , nadał kształt , pomalował - bezcenne <3 Piękna <3
Jedynie lustro zostało kupione i uchwyty do szufladek :)



Mam nadzieję że post Was nie zanudził, ale przez ten czas mojej nieobecności nazbierało się trochę kosmetyków :) Niektóre kosmetyki nie zostały dokładnie opisane bo miałam z nimi styczność kilka razy . Jeśli macie jakieś pytania odnośnie kosmetyków piszcie w komentarzach :)

Mam nadzieję że się podobało i że uda mi się częściej tutaj zaglądać bo dzisiejszy post zabrał mi dużo czasu :D

Pozdrawiam , Margaretka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz